HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fokhagymával tűzdelt nyúl

2011.12.14. 22:23 | b_andras | Szólj hozzá!

Hozzávalók

- 1 házinyúl
- 2 fej fokhagyma
- 2 friss rozmaringág
- 3 evőkanál olívaolaj
- 5 dkg magozott olajbogyó
- 1 dl száraz fehérbor
- só
- őrölt feketebors
- őrölt rozmaring

Elkészítés:

A nyuszit feldaraboltam. A megtisztított fokhagyma felével gon-dosan megtűzdeltem.
Az egyik rozmaringág leveleit lecsipkedtem és a fokhagyma mellé beszurkáltam a húsba. Ez után sóval, borssal és az őrölt rozmaringgal alaposan bedörzsöltem, öntöttem rá egy kevés olí-vaolajat és jól megforgattam benne, hogy mindenhol egyformán lepje a fűszeres olaj a húst.
Eben a pácban hagytam vagy 3 órán keresztül a hűtőben pihenni.
Ezután egy teflonos edényben, egy kis olajon gyorsan megpirí-tottam minden oldalát. Öntöttem rá egy decinyi száraz fehérbort, egy is vizet. Annyit, hogy úgy félig lepte el, beledobtam a mara-dék fokhagymát, a rozmaringot, az olajbogyót, és fedő alatt pá-roltam bő egy óráig, amíg a hús szépen megpuhult.
A végén egy kanálnyi lisztet szétszórtam a tetején, megvártam, amíg teljesen átázik, és akkor belekeverten a levébe.
Hagymás törtkrumplit csináltam hozzá.

Címkék: nyúl hús fokhagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://fulekikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr623464238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása