HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pulyka, András szerint

2011.12.14. 22:20 | b_andras | Szólj hozzá!

Fogtam a pulykaszeleteket, befűszereztem (só, bors, kis kömény, szerecsendió), ezután fektettem rá nyers sonkát, ami kicsit száraz is lehet. Tettem rá egy fél gerezd fokhagymát (némelyekbe egy darab erős paprikát is), összegöngyöltem jó szorosra, hogy egy kb. 4-5 cm átmérőjű henger legyen, és átszúrtam középen egy fogpiszkálóval, majd ezután kifele kb. 1,5 centiként újból, majd felszeleteltem, kb. 1,5 cm-es darabokra. Értelemszerűen úgy, hogy mindegyik szelet közepén átmenjen egy piszka.
Aztán pirítottam hagymát, rátettem a csigavonalú kerek lapokat, megpirítottam mind a két oldalát, majd öntöttem rá egy kevés sört, ami viszonylag gyorsan elpárolog, de utána szépen rápirul a husira, aztán ugyanezt a másik oldalara is.
Van egy kis ellentmondás a dologban, hogy a sült hagyma nagyon jól passzol hozza, de ha a hagymára tesszük a húsokat, akkor kevésbé akar pirulni. Ha ügyesek voltunk, akkor a piszkálókat meg tálalás előtt kihúzhatjuk, a husik egyben maradnak.
Még annyi megjegyzés, hogy a fokhagyma nem fog szétfőni középen, szóval kicsit azért erezhető lesz utána. :-)
Mindenkinek jó kísérletezést!

Címkék: hús pulyka sonka

A bejegyzés trackback címe:

https://fulekikonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr413464229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása